15/6/17

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Είναι μέσα Iουνίου και άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Για εμάς όμως τους μαθητές της ΣΤ τάξης δεν είναι μια οποιαδήποτε χρονιά. Τελειώσαμε το δημοτικό! Τον επόμενο Σεπτέμβρη θα πάμε στο γυμνάσιο! Ο καιρός πέρασε γρήγορα και ένα ταξίδι όμορφο, γεμάτο γνώσεις και νέες εμπειρίες έφτασε στο τέλος του.

Έξι χρόνια  πέρασαν γεμάτα εμπειρίες, βιώματα, εκπλήξεις καλές και μη και πολλές πολλές μικρές καθημερινές στιγμές.

Γράφει η  Αθανασία   Ζ.                                                                                                                                                                     
  Η  στιγμή λοιπόν να  αφήσουμε πίσω το αγαπημένο μας σχολείο, έφτασε. Στην πραγματικότητα όμως αυτό θα υπάρχει βαθιά μέσα μας και ποτέ δε θα βγει. Τόσα χρόνια σ΄αυτό το σχολείο περάσαμε υπέροχα… και είμαι σίγουρη πως κανείς δε θα το ξεχάσει. Ήταν Σεπτέμβρης του 2011 όταν περάσαμε για πρώτη φορά την πόρτα του όμορφου σχολείου μας....  Θυμάμαι ακόμη που μπήκα διστακτικά στην πρώτη τάξη. Έκατσα δίπλα σε μια φίλη μου και αρχίσαμε να μιλάμε, μέχρι τη στιγμή που μπήκε μέσα ο κύριος Βασίλης. Αυτός ήταν ο δάσκαλός μας στην  πρώτη δημοτικού αυτός μας έμαθε την γραφή και την ανάγνωση. Με τον κύριο Βασίλη συνεχίσαμε και την επόμενη χρονιά.  Έτσι σιγά σιγά όλα άρχισαν να γίνονται πιο όμορφα και το άγχος των πρώτων ημερών εξαφανίστηκε σαν να μην υπήρξε ποτέ .

Γράφει η Ευαγγελία    Δ.   
  Έφτασε η ώρα να αποχαιρετήσω κι εγώ το Δημοτικό. Να αποχαιρετήσω όλους τους δασκάλους αλλά και τους συμμαθητές μου. Για έξι χρόνια στις αίθουσες αυτές ακουγόταν  τα γέλια μας , οι θυμοί μας , το χτυποκάρδι μας , καθώς προσπαθούσαμε να μάθουμε γράμματα , να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι. Οι αναμνήσεις μου πολλές, άλλες καλές και άλλες κακές, άλλες όμορφες, άλλες όχι. Σαν να ήταν χτες θυμάμαι την πρώτη τάξη που όλα μου φαινότανε πολύπλοκα και δύσκολα. Το άγχος με κυρίευε αλλά σιγά σιγά  κατάλαβα ότι δεν υπάρχει τίποτα να φοβάμαι.  Νιώθω  πολύ περήφανη για το σχολείο μου και  χρωστάω μεγάλη ευγνωμοσύνη στους δασκάλους μου ,για όσα μου έχουν προσφέρει τα έξι αυτά  χρόνια.  Η συγκίνηση μου είναι μεγάλη που φεύγω από εδώ  και είμαι απολύτως σίγουρη ότι το κομμάτι της ζωής μου στο δημοτικό έχει χαραχτεί βαθιά μέσα μου.
Στο Δημοτικό κατάλαβα ότι μια μέρα χωρίς γέλιο είναι μια χαμένη μέρα και στους μαθητές των άλλων τάξεων θα ήθελα να τους ευχηθώ πάντα να χαμογελούν.


Γράφει  η  Ιωάννα Κ.
Πέρασαν έξι χρόνια από τη μέρα που πρωτοήρθαμε στο Δημοτικό . Τα αισθήματα που μας κυριεύουν είναι πάρα πολλά.  Από τη μια μεριά είναι η συγκίνηση για όσα ζήσαμε αλλά και η νοσταλγία για τις όμορφες στιγμές που πέρασαν. Οι εμπειρίες πολλές και αξέχαστες βαθιά χαραγμένες στην καρδιά μας για πάντα. Νιώθω επίσης πολύ περήφανη γιατί μέσα στο χώρο αυτό πήρα την κατάλληλη μόρφωση για να γίνω ένας σωστός άνθρωπος. Οφείλω  μεγάλη ευγνωμοσύνη και αγάπη στους γονείς μου, που μου έδωσαν δύναμη για να συνεχίσω και στάθηκαν δίπλα μου.  Μεγάλη ευγνωμοσύνη όμως χρωστάω και στους δασκάλους μου για όσα μας  έχουν προσφέρει που ήταν πάντα κοντά μας, για τις συμβουλές τους, που τα προβλήματά μας, γινόταν και δικά τους. Αγαπημένοι μου δάσκαλοι και γονείς ,   εύχομαι  να μην σας απογοητεύσουμε ποτέ  και να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας.

Γράφει η Κανέλλα Κ.

Ήρθε πια και η σειρά μας να αποχαιρετήσουμε το σχολείο μας τους δασκάλους μας, τους μικρότερους φίλους μας.  Σήμερα ξετυλίγουμε το μεγάλο κουβάρι των αναμνήσεών μας . Μικρά παιδάκια  γεμάτα  ντροπή  και φόβο  ήρθαμε εδώ πριν από έξι χρόνια .  Τα συναισθήματα που μας κυρίευαν  ήταν ανεξήγητα . Η καρδιά χτυπούσε δυνατά και ένιωθα ένα σφίξιμο στο στομάχι. Μα σαν μπήκα στην τάξη και κάθισα στα θρανία αμέσως το περιβάλλον  μου φάνηκε φιλικό και αισθάνθηκα σιγουριά και ασφάλεια. Δεν άργησα να αγαπήσω το χώρο αυτό και αυτό το οφείλω τόσο στους γονείς μου που ήταν πάντα δίπλα μου όσο και στους δασκάλους μου που μου δίδαξαν τις βασικές γνώσεις. Πιστεύω ότι και οι συμμαθητές μου αισθάνονται  το ίδιο.  Εύχομαι λοιπόν σε όλα τα παιδιά να συνεχίσουν με υπομονή και επιμονή και κυρίως η Πέμπτη τάξη που του χρόνου θα πάρει τη θέση μας σε αυτό το σχολείο. 

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2/1/18, 9:58 μ.μ.

    πραγματικά περάσαμε μια υπέροχη χρονιά!Ίσως και την καλύτερη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία που παρασαμε στο Δημοτικό μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία που παρασαμε στο Δημοτικό μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/1/23, 7:41 μ.μ.

    Τι ωραία που παρασαμε στο Δημοτικό μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/1/23, 7:42 μ.μ.

      πραγματικά περάσαμε μια υπέροχη χρονιά!Ίσως και την καλύτερη !

      Διαγραφή